onsdag 26 september 2012

Inspiration?

Kanske kan inspirera dig med två olika ögon-makeuper. Ville göra något roligt i måndags, använda lite produkter man inte använder var dag. Så här blev det:



En sotning i lite guldiga toner. Jag har använt:

Make Up Store Eye Shadow Primer Tinted
Make Up Store Eye Dust Glam Choc
Make Up Store Eye Dust Carat
Make Up Store Microshadow Pollution
Lancôme Absolue F20
Clinique Quickliner Intense 09 Ebony
Clinique High Impact Mascara Extreme Volume 01 Black



Här blev det en gul och grön variant, där jag valde att dra ut den lite längre ut.
Jag använde:

Make Up Store Eyeshadow Primer Tinted
Make Up Store Eye Dust Bamboo
Make Up Store Eye Dust Amazon
Make Up Store Microshadow Forrest
Isadora Gul skugga i paletten nr 54 Delirious
Lancome Absolue F20
Make Up Store Cake Eyeliner Black
Clinique High Impact Mascara Extreme Volume

Vilken blev din favorit??

Hoppas dagen har varit bra, vi har haft jättemycket på jobb, vilket är väldigt roligt! Då går dagen snabbt! :)

Susanne

2 kommentarer:

  1. Men det där blev ju galet snyggt!! Bra tips till ikväll när jag ska på partaj med tjejerna :D du är bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Diana! E så glad att du e inne och läser min blogg och att du lämnar kommentarer!! Kraaam

      Radera