måndag 17 september 2012

Mascaror

Tänkte visa lite olika mascaror och vad de ger för effekt och för resultat.
Men först får ni se mina fransar hur de ser ut helt utan mascara, men jag har böjt dom med ögonfransböjare.
Under alla mascarorna så har jag applicerat Cliniques Lash Primer.


Beauty By Susanne
Först ut är Diorshow Iconic Mascara, den har en gummiborste, som ger långa och separerade fransar.


Sedan har vi Clinique High Length, som har en kam, den ger långa och otroligt separerade fransar. Den här tar en stund att lära sig, men när man väl gjort det, då blir det otroliga fransar!


Härnäst kommer Estée Lauder Sumptuous Extreme, en mascara med stooor borste och ger mycket volym.


Sist men inte minst kommer Cliniques nya mascara High Impact Extreme, med gummiborste som ger mycket volym och väldigt separerade fransar.


Jag har använt Prolash+ serum nu i snart två månader, och jag tyckte att i början blev fransarna starkare och mörkare, men nu tycker jag att fransarna har gått tillbaka till sitt ursprung. Alltså ljusa och svaga. Idag köpte jag ett nytt fransserum, hoppas på det istället, när det kommer så ska jag visa er!

Ha en underbar måndag!

Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar