fredag 2 november 2012

Xlash

Ni kanske kommer ihåg att jag började använda Xlash fransserum för lite mer än en månad sedan, innan jag började såg mina fransar ut såhär:

 
Men nu upplever jag mina fransar mycket längre och även starkare.
Nu ser de ut så här istället. Är supernöjd med Xlash!

 

 
 
Många säger att de har fått mörkare fransar så att det inte ens behöver ha mascara, men det har inte jag fått. Mina är lika ljusa som tidigare, men längre och mer hållbara. Men de kanske kommer bli mörkare ju längre jag använder serumet. Det får vi se i framtiden!
 
Det bästa med Xlash är att det inte är så dyrt! Det kostar 499:-, medans de marknadsledande serumen Revitalash och Neulash kostar uppemot tusenlappen.
 
Du får prova helt enkelt! :)
 
Du får ha en fin torsdag!
 
Susanne
 
 
Uppdatering: Neulash och andra fransseerum har det blivit köpstopp på i handeln, det efter att Läkemedelsverket gått ut med att de innehåller ingredienser som klassas som läkemedel och kan ge ganska allvarliga biverkningar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar