onsdag 15 augusti 2012

Två dagar, två looker

Nu har jag jobbat i två dagar, det är jättekul att vara tillbaka hos alla härliga kollegor och kunder!

Idag gjorde jag en lite 60-tals inspirerad look:



Jag har använt:

Foundation: Clinique Moisture Surge Tinted 03
Concealer: Clinique All About Eyes 03
Puder: Clinique Blended Face Powder 20
Rouge: Clinique Blush 110
Ögonskugga: Clinique Lid Smootie 01
                    Clinique Colour Surge 203
                    Clinique Colour Surge 327
Eyeliner: Esteé Lauder Double Wear 01
Mascara: Clinique High Lengths 01
Läppstift: Esteé Lauder Pure Colour 41


Igår hade jag en lite mjukare makeup, men aprikosfärgad ögonskugga:


Använde samma bas som ovan men runt ögonen använde jag:

Clinique Colour Surge Duo 101
Clinique Colour Surge 602
Clinique Cream Shaper Pen 105
Clinique Lash Primer
Clinique High Impact Mascara 01

Glömde ta bild när ögonen var lite stängda, men hoppas du kan se lite ändå! :

Vilket fint väder det har varit idag, och det har även märkts på jobb, inte haft så många kunder, då de är ute och njuter av solen! Har du också gjort det eller du har också jobbat?

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar