onsdag 8 augusti 2012

Fransar



Såhär tråkiga ser mina fransar ut utan makeup, de är tunna, ljusa och inte särskilt långa. Såg en annons på Aftonbladet, där jag hittade detta serum för fransarna. Det ska göra att de blir längre, starkare och tjockare. Prova måste jag, för jag fick det till rabatterat pris! :) Det kan du också få, om du går in på deras sida och när du ska köpa serumet så skriv in PROLASH i rabattrutan, så får du det till bättre pris! :)


Serumet finns här!
Man ska använda serumet varje dag, morgon och kväll. Man stryker med den tunna penseln, EN gång så nära fransarna som möjligt. Inom 4-6 veckor ska man se resultat och sen ska man bara behöva applicera det en till två gånger i veckan.

Jag återkommer med resultat och bilder!

Hoppas du har det bra!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar