söndag 12 augusti 2012

Gårdagens

Igår var jag och min pojkvän Rickard på Liseberg. Har inte sminkat mig så mycket under min semester men igår ville jag göra nåt roligt.



Jag använde:

Foundation: Clinique Moisture Surge Tinted nr 03
Concealer: Clinique All About Eyes Concealer nr 03
Puder: Clinique Blended Face Powder nr 20
Rouge: Mac Powder Blush Style
           Elizabeth Arden Pure Finish Highlighter Rose Illumination
Ögonbryn: H&M Eyebrow Fix
                Clinique Colour Surge Eyeshadow nr 602
Ögon: Make Up Store Eyeprimer Tinted
          Make Up Store Eyedust Goddess
          Make Up Store Eyedust Gold
          Lancôme Ombre Absolue nr F30-130
          Clinique Lash Primer
          Dior Diorshow Iconic Svart
Läppar: Clinique Buttershine Lipstick nr 462

Jag gillar att blanda många olika märken, finns många bra märken!

Nu ska jag njuta av min sista semesterdag!
Ha det bra!

Susanne

1 kommentar: