lördag 21 juli 2012

Välkommen!

Här har ni en blogg som kommer handla om skönhet, framförallt hudvård, smink men även naglar!



Jag som skriver här heter Susanne, jag är 30 år bor i Göteborg med min sambo Rickard, men jag kommer ursprungligen från Viken, en liten by 2,5 mil norr om Helsingborg. Där växte jag upp med föräldrar och två systrar.


Jag har alltid älskat smink, hudvård och nagelprodukter ända sen jag var liten. Jag är utbildad Makeup Artist och Nagelteknolog, blev klar sommaren 2004. Har lärt mig allt från balsminkning till bodypaint och Special Effects.


Jobbade på Kicks i 6 år, innan jag 2010 flyttade till Göteborg för mitt arbete på Åhléns City, där jag jobbar som Konsulent på Clinique. I mitt arbete som Konsulent har jag även utbildat mig inom hud och hudvård, blev i april 2012 klar som Clinical Consultant. Det är en utbildning som har gett mig spetskunskap inom huden och dess vård.


Jag kommer att visa er mina favoriter i både smink och hudvård, men kommer också att ge er tips på allt mellan himmel och jord!


Välkommen hit och jag hoppas att du kommer att trivas!


Har ni frågor så skriv ner dem och jag svarar så fort jag kan!


Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar